اس ام اس عاشقانه شهریور 92
عشق من
درباره وبلاگ


سلام بچه ها به کلبه کوچیک عشقم خوش اومدین من این وبلاگو به عشقه محمدم درست کردم نظر فراموش نشه .... آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث کوتاه شدن عمر شما نمیشود؟! آیا میدانیـــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن فقط چند ثانیه طول میکشد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد نظر گذاشتن باعث شادی دل من و بالا رفتن انگیزه من میشود و1 در دنیا و100در آخرت ثواب دارد؟! آیا میدانیــــــــــــــــــــــد خرابی ماوس به خاطر نظر گذاشتن نمیباشد؟! اگه همه ایا رو میدونی پس نظر بذار دیگه....

پيوندها
قالب وبلاگ
بیا تو ایران موزیک
قالب وبلاگ
ترنم اشکها و لبخند ها
دوست داشتنی
تاس چت
کلبه عشق
انچه شما خواسته اید.اهنگران
کلبه عشق
جدیدترین مطالب فیسبوک
وبلاگ رسمی علی رنجبر
چت روم فارسی
قالب وبلاگ
بی معرفتانه
کلیشه
....
دهکده دانلود
خرید عینک آفتابی زنانه
آنتی ماسون
فتوبلاگ
رویای خیس
ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ
هرشب دلتنگی
بزرگترین كلوب با اتاق گفتگو
اینجا برای دلشکسته هاست....
موج مثبت
هر چی دوست دارم
شکلک
گزارش کار 2
گزارش کار
بازی - نرم افزار - عمومی
عکسهای خوشمل
تینا تهرانی
TakLike
عشق من و تو
عشق من (zahra)
وبلاگ برو بچه های دانشگاه آزاد پرند
کلبه سنگ صبور و حامد
شارژ آسون تلفن همراه
عشق من (zahra)
عاشقانه ترین وبلاگ روز دنیا
شعــرهــای عاشــقانــه
به خاطر تنها عشقم میلاد
عکسهای خوشمل
ساعت مچی زنانه
دوست داشتنی
چت روم
خرید ساعت مچی
فتوبلاگ
عینک ریبن اصل
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و آدرس eshqeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









موضوعات
عکسهای عاشقانه و ولنتاین
جملات عاشقانه
اس ام اس عاشقانه
شعر های عاشقانه
اس ام اس ولنتاین
اس ام اس عاشقانه انگلیسی
اس ام اس وفا
اس ام اس دلتنگی
اس ام اس شب بخیر
اس ام اس صبح بخیر
اس ام اس غم انگیز
اس ام اس تنهایی
اس ام اس خداحافظی
اس ام اس خیانت
اس ام اس بوسه
اس ام اس قدر شناسی
اس ام اس حسرت
اس ام اس خاطرات
اس ام اس تیکه دار
اس ام اس انتظار
اس ام اس باحال دانشجویی
اس ام اس باحال وتیکه دار
اس ام اس عاشقانه و احساسی
اس ام اس روز زن
اس ام اس تبریک ولادت امام زمان (عج)
اس ام اس های غمگین عاشقانه
اس ام اس های باحال و خنده دار
اس ام اس های تیکه دار
متن زیباو قشنگ برای کارت عروسی
جملات با ارزش از ویکتور هوگو
اس ام اس های سنگین و معنی دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس های عاشقانه و جالب جناس دار
اس ام اس فاصله و دوری
اس ام اس های زیبای روز پدر
اس ام اس عاشقانه بارونی
اس ام اس باحال و خنده دار
اس ام اس تنهایی
اس ام اس روز مادر
اس ام اس خاطرات و دلتنگی
اس ام اس انتظار

نويسندگان
love song

آخرین مطالب


 
سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, :: 22:37 :: نويسنده : love song

در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست ، گل شدن مهم است !
تقدیم به سرور گل ها …
.
.
.
ﮔﺎﻫـــــﯽ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻟـــــﻢ ﻫﻮﺱ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ …
ﺍﺯ ﻫﻤـــــﺎﻥ ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮎ ﺣــــــﺮﻑ ﺗﻮ ﭘﺸــﺖ ﺑﻨﺪ ﺁﻥ ﺑﺎﺷﺪ که ﻣﯿﮕﻮﯾــــﯽ :
ﻣﮕﻪ ﺩﺳﺘـــــﻢ ﺑﻬــــﺖ ﻧﺮﺳـــــﻪ . . .
.
.
.
.
گرما یعنی نفس های تو ، دست های تو ،
آغوش تو . . . !
من به خورشید ایمان ندارم !
.
.
.
هر پنجره ای زیباست اگر “تو” میان قاب آن طلوع کنی …
.
.
.
اس ام اس عاشقانه
قفس
یعنی دهان من
وقتی زبانم
روی اسم تو قفل می شود . . .
.
.
.
با هم که قدم می زنیم
حسودی اش می شود آفتاب
نه که هیچگاه
قدم نزده است با ماه !
.
.
.
دستم را بگیر
دارم به یادت
می افتم !
.
.
.
متن عاشقانه
دیشب قصه ات را برای کسی میگفتم ، باز عاشقت شدم …
.
.
.
نگاه تــــــو..
مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..
چه معجــــــــونی می شود..
زندگــــــی..
با لمس دستانِ تـــــــو..
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..
.
.
.
تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من در آن لحظه که هیچ کس نیست ،
با من از تو می گوید …
ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد !
.
.
.
پله ها را بالا رفتم
پایین آمدم ،
عطرت یک جا
بَند نمی شود !
.
.
.
عشق بی نظیر من بی تو زنده میتوان ماند،
اما زندگی نمیتوان کرد . . .
.
.
.
دل نوشته عاشقانه
قلب و روحمان را ارزان نفروشیم ،
در فروشگاه هستی روی قلب انسان نوشته اند :
قیمت = خدا
.
.
.
از پیراهن نه !!!
از خون و اکسیژن به من نزدیک تر باش …
.
.
.
.
ما عاشق نیستیم،
ما عاشق ِ ماجراهای ساده ی عاشقانه ایم…
.
.
.
بعد از آن ھمه سرگردانی روی وجب به وجب خاک ،
بعد از آن ھمه جستجو روی نقشه ھای جھان دانستم ،
دستان توست ، وطنِ من !
.
.
.
جمله عاشقانه
مـیــدونــیــن دِلــَــم چـــی مـــیـــخـــواد!
خــُــــدا بــــیــــاد بــِــهــِـم بــِــگــــه:
دیـــــوونــَــم کـــَـردی بـــیــــا ایــنـــَـم هـــَـمــونــی کـــه مـــیــخــــواســــتـــــی…
.
.
.
و چه زیبا گفت فروغ :
تنها صداست که میماند . . .
و امان از صدای ” تو ” که ابدی شد در گوش من !
.
.
.
دیگر نه باز با باز است ، نه کبوتر با کبوتر !
این روزها زاغ هم برای مرغ عشق لاف عاشقی می زند …
.
.
.
زمین به آسمان بیاید
آسمان به زمین
حواسم نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود
نه دلربایی گنجشگکان باغ
محو چشم های توام هنوز . . .
.
.
.
استاتوس عاشقانه
تمام سربازانم سفید پوشیده‌اند و منتظر حرکت تو هستند ،
گام بردار در صفحه شطرنجی دلم ؛
میتوانم تمامش کنم با یک حرکت ،
حیف اما شاه این بازی از چشمان سیاه تو فرمان می‌پذیرد
نه از انگشتان بی رمق من  . . .
.
.
.
من قصه با تو بودن را تا ابد اینگونه آغاز میکنم ، یکی بود …
هنوزم هست !
.
.
.
ورق ورق کن “خاطرات” خاک گرفته را …
شاید غبارش “احساست” را به سرفه بیندازد
.
.
.
رویاهایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند
اما همیشه شیرین اند
مثل رویای داشتن تـــــــو …
.
.
.
آواز عاشقانه ی ما ، در گلو شکست
حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست
آن روزهای خوب که دیدم ، خواب بود
خوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست
(قیصر امین پور)
.
.
.
بعد از باران نگاهم آفتابی شو…!
رنگین کمان بودنت را دوست دارم…!
.
.
.
پیام عاشقانه
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی…
یکی که بهش اعتماد داری …
بهت اعتماد داره …
از دلتنگی هاش برات میگه …
از دلتنگی هات براش میگی …
آروم میشه …
آروم میشی …
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه …
این حس مثل قطره های باران پاکه…
.
.
.
.
مــَن عـاشقت هــَستـَم …
و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے
هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم
هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم
هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…
.
.
.
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ :
ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ :
ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !
ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :
ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ
ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت17:14---6 شهريور 1392
kheyli ghashang shode webloget azizam


پاسخ:fadat eshgham ghabeleto nadare:-*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: